Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право:

  1. Обміняти товар як належної, так і неналежної якості.
  2. Повернути товар незалежно від його якості.
  3. Обміняти або повернути товар незалежно від його якості.

Товар, що підлягає обміну, повинен відповідати наступним умовам:

  1. Наявність касового чека, або видатковах накладних.
  2. Збереження оригінального пакування, бирок та ярликів, товар не повинен бути у використанні.
  3. Від покупки товару не повинно пройти більше 14 днів.

Процедура обміну та повернення товару належної якості:

  1. Сповістіть нас про намір повернути товар.
  2. Надішліть номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару, ми повернемо кошти або замінимо товар протягом трьох робочих днів.
  4. Усі витрати на пересилання або комісії за грошовий переказ несе покупець.

Процедура повернення товару неналежної якості:

  1. Сповістіть нас про намір повернути товар.
  2. Надішліть номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
  3. Після отримання товару, ми повернемо кошти або замінимо товар протягом трьох робочих днів.
  4. Усі витрати на пересилання або комісії за грошовий переказ покриваємо ми.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, а також за фізичною адресою - вул. Старосільська 1У, Київ, 02000 Україна..

Повернення коштів відбувається після отримання товару, на банківську картку або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти, протягом трьох днів з моменту отримання посилки продавцем.

Рекламації

У разі виникнення проблем з якістю товару, виявлення дефектів під час монтажу або експлуатації, покупець повинен скласти акт рекламації, надати його представнику компанії та надати можливість проведення експертизи представниками підприємства-виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності розхідної накладної або рахунку-фактури та за умови дотримання споживачем умов експлуатації та зберігання товару.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • недотримання вимог, викладених у паспорті виробу або гарантійному талоні;
  • природне зношення або виснаження ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, спричинені діями клієнта або третіх осіб);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли через недбале ставлення або неправильне використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленість, механічні пошкодження);
  • пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретного виробу.

Гарантія не діє у випадку механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання виробу не за призначенням