Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право:
- Обміняти товар як належної, так і неналежної якості.
- Повернути товар незалежно від його якості.
- Обміняти або повернути товар незалежно від його якості.
Товар, що підлягає обміну, повинен відповідати наступним умовам:
- Наявність касового чека, або видатковах накладних.
- Збереження оригінального пакування, бирок та ярликів, товар не повинен бути у використанні.
- Від покупки товару не повинно пройти більше 14 днів.
Процедура обміну та повернення товару належної якості:
- Сповістіть нас про намір повернути товар.
- Надішліть номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару, ми повернемо кошти або замінимо товар протягом трьох робочих днів.
- Усі витрати на пересилання або комісії за грошовий переказ несе покупець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- Сповістіть нас про намір повернути товар.
- Надішліть номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.
- Після отримання товару, ми повернемо кошти або замінимо товар протягом трьох робочих днів.
- Усі витрати на пересилання або комісії за грошовий переказ покриваємо ми.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту, а також за фізичною адресою - вул. Старосільська 1У, Київ, 02000 Україна..
Повернення коштів відбувається після отримання товару, на банківську картку або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти, протягом трьох днів з моменту отримання посилки продавцем.
Рекламації
У разі виникнення проблем з якістю товару, виявлення дефектів під час монтажу або експлуатації, покупець повинен скласти акт рекламації, надати його представнику компанії та надати можливість проведення експертизи представниками підприємства-виробника.
Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності розхідної накладної або рахунку-фактури та за умови дотримання споживачем умов експлуатації та зберігання товару.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- недотримання вимог, викладених у паспорті виробу або гарантійному талоні;
- природне зношення або виснаження ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, спричинені діями клієнта або третіх осіб);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли через недбале ставлення або неправильне використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленість, механічні пошкодження);
- пошкодження, викликані використанням товару з порушенням правил експлуатації конкретного виробу.
Гарантія не діє у випадку механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання виробу не за призначенням