Компанія ВЕНТ АЛЬЯНС займається виготовленням відцентрових вентиляторів, а також елементів до них. На виробництво робочого колеса до вентиляра ВЦ 4-76 №16 (жароміцного) було витрачено 7 робочих днів. Товар було поставлено вчасно на об'єкт замовника. Якщо Вас цікавить дане робоче колесо, Ви можете звернутися за телефоном +38(066) 640-1564

Центробіжні вентилятори використовуються для активного переміщення повітряних мас або різних газових сумішей, температура яких може бути досить високою. При цьому у складі можуть бути різні тверді домішки або частинки пилу не більше, ніж 100 мг/м3. Такі вентилятори не призначені для переміщення сумішей, які містять волокнисті або липкі матеріали.

Високотемпературні вентилятори використовуються в різних сферах:

  • в аграрній галузі ‒ для елеваторів та сушок;
  • у харчовій промисловості ‒ для печей, сушок, на технологічному виробництві;
  • у процесі виготовлення різноманітних промислових товарів ‒ обробка металу, дерева, будматеріалів.

Вентилятор доповнено якісним та міцним робочим колесом, що може впоратися з великими навантаженнями.

Особливості виготовлення робочого колеса

Робоче колесо зварне відцентрового вентилятора, виготовлене з міцного матеріалу, який розрахований на великі зусилля і може впоратися з високими температурними показниками.

В якості матеріалу використовується:

  • Вуглецева сталь – це стандартний тип виконання. Цей вид найчастіше використовується для стандартної комплектації вентиляторів.
  • Сталь з нержавіючим покриттям ‒ використовується для вентиляторів, які планують експлуатувати в умовах агресивного середовища.

Робоче колесо насаджуватиметься на проміжний вал і може бути кількох видів – правого та лівого обертання.

Діаметр робочого колеса вентилятора ВЦ 4-76 №16 складає 1600 мм. Конструкція складається із 12 лопаток, загнутих назад. Відмінна риса колеса полягає у застосуванні пустотілих лопаток. Таким чином, конструкція стійка до різких температурних перепадів і може переміщувати різні суміші або потоки з температурою до 160 градусів.

У процесі розробки колесо завжди піддається статичному балансуванню. Проведення динамічного балансування здійснюється вже після того, як робоче колесо було зібрано та встановлено у вентиляторі. В результаті конструкція відрізняється тривалим експлуатаційним терміном, тому що не зазнає впливу корозії.